Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

REGAN Vest besøg

4. maj, 2023 @ 12:00 - 17:00

Skørping Borgerforening har reserveret 60 billetter til rundvisning i Regan Vest til vores medlemmer.

Rundvisningen i bunkeren forgår i grupper med 10 i hver gruppe, og der vil være 15 min. mellem hver rundvisning.

Første rundvisning starter kl. 12 præcis, og sidste rundvisning vil starte kl. 13.30.

Selve rundvisningen i bunkeren varer ca. 1½ time, og man går ca 2 km. Fordi der er mange trapper og ingen mulighed for hvile undervejs, er bunkeranlægget ikke beregnet for kørestole og rollatorer. Der er ikke mulighed for toiletbesøg under rundvisningen.

Før og efter rundvisningen i bunkeren kan man se koldkrigsudstillingen i velkomstbygningen og ligeledes udstillingen i maskinmesterboligen, så der ikke vil være spildtid.

Efter at sidste rundvisning er slut, samles vi til kaffe/kage i cafeen og får os en snak om oplevelsen.

Hvis man ikke har fået set alle udstillingerne, er det muligt herefter.

Vi arrangerer fælleskørsel fra Kulturstationen med afgang kl. 11.20

Yderligere information om rundvisningen kan læses på www.Nordjyskemuseer.dk

Dato:
4. maj, 2023