NYHEDSBREV januar 2023

Bemærk:

For alle arrangementer gælder ”først til mølle”-princippet.

Hvis ikke andet er angivet, er arrangementet kun for medlemmer. Vi har forskellige MobilePay-numre til de forskellige arrangementer.

Husk både tilmelding OG betaling – hvis dette er angivet.

Tilmelding til arrangementer er bindende efter sidste tilmeldingsfrist Tak for hjælpen

HUSK betaling af kontingent for 2023.

Kontingentet er 75,- kr. for enkeltmedlemmer og 150,- kr. for en husstand. Kontingentet bedes indbetalt på mobilepay nr. 30079 eller på konto nr. 9070 2070767859.

Husk at angive medlemsnummer.

Har du problemer med betaling, bedes du kontakte Hanne Mortensen tlf./sms 50490645. Så finder vi en løsning.

Kærlig hilsen fra Skørping Borgerforening

Tirsdag d. 17/1 2023 kl. 10 er der virksomhedsbesøg i Gl. Skørping.

Kom og få formiddagskaffe og hør om, hvordan en lille lokal virksomhed samarbejder med zoologiske haver i hele verden!

Henrik M. Jensen etablerede firmaet tilbage i 2008, og det ejes også nu af Mikkel Ravn og Arne Juul. Du vil høre om den daglige drift og om projekter forskellige steder i verden. Der er selvfølgelig mulighed for at stille spørgsmål.

På Søndergården i Gl. Skørping holder også firmaet Log Man til. Det er et transport- og logistikfirma, som bl.a. samarbejder med HMJ-Design. Henrik Munch kommer og fortæller om sin virksomhed.

Det koster ikke noget at deltage. Du kan stadig nå at tilmelde dig.

Vi mødes ude v/ Søndergården, Gl. Skørpingvej 156, Gl. Skørping. Der er parkering på gårdspladsen.

Tilmelding til: Anette Thorn (61 70 91 28) inden d. 14/1 2023.

Mad & Film 22/1:
Desværre! Alt udsolgt. (26/2 tager vi næste film, Kysset. Info følger).

Generalforsamling tirsdag 7/3 kl. 18-20.30:

Vi starter med spisning kl. 18 og går videre til generalforsamling kl. 19. Tilmelding ikke nødvendig. Borgerforeningen er vært ved smørrebrød + drikkevarer. Se vedhæftede indkaldelse med dagsorden.

Visevers-aften fredag 24/3:

Igen i år afholdes den traditionsrige visevers-aften. Selv om temaet i år er ”Uden mad og drikke…”, starter vi med spisning og får bagefter et væld af musikalske indslag – inkl. når vi alle synger med. Mere info følger.

Byttemarked 26/3 10-15 i Kulturstationens sal:

Som en del af kommunens klimaindsats er Borgerforeningen igen med til at afholde byttedag søndag d. 26/3. Nærmere oplysninger følger senere.

Suppemøde med borgmester Jesper Greth mandag d. 24/4 kl. 18-20:

Sted: Verandaen, Kulturstationen. Pris: 50,- kr. Der serveres en lækker suppe. Betaling ved døren. Drikkevarer kan købes.

Nu er der igen mulighed for at møde vores borgmester til det traditionsrige suppemøde, hvor borgmesteren vil berette om nyt fra Skørping og fra Rebild Kommune og efterfølgende besvare spørgsmål fra deltagerne.

Tilmelding: Annie Kudsk Poulsen, SMS 29282216, mail anniekudskpoulsen@hotmail.com

Se og hør om koldkrigsbunkeren REGAN VEST torsdag 4/5:

Vi glæder os til nogle spændende timer med rundvisning, udstilling og et cafebesøg. Se vedhæftede invitation.

Biografklub Danmark:

Nogle af billetterne bruger vi til MAD & FILM-arrangementer.

Resten kan du som medlem få gratis, og dermed gå i biografen for halv pris.

Er du interesseret i at få rabatbilletter en eller flere af sæsonens sidste fire film (marts – juni), så kontakt Annie Kudsk Poulsen på SMS 29282216 eller pr. mail

anniekudskpoulsen@hotmail.com.

For at se hvilke film der er med i Biografklub Danmarks program, skal du selv gå ind på deres hjemmeside og læse om filmene.
Selve billetten købes i biografen, og man reserverer selv plads i biografen, hvis man ønsker det. Dette gælder ikke til arrangementerne med Mad & Film, hvor foreningen køber billetterne samlet.

Du får rabatbilletterne leveret i postkassen eller sendt med post, så bestil i god tid. Tilbuddet gælder, så længe vi har billetter tilbage.